Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Utställning

Av leos - 19 mars 2011 18:29

Imorse var vi på en inoffeciell utställning i Sollentuna. Det var tre aussies med, Leo, brorsan Baileys och en tik. Vi hade inte vår bästa dag haha. Leo blev väldigt uppstressad av alla hundar och av situationen och säkert av att jag var sjukt nervös. Så vår framställning i ringen var inte den bästa. haha :)


Men Leo fick HP och ett jättefint omdöme och HP:

Utmärkt könsprägling, vackert uttrycksfullt huvud, bra öron, bra ögon, välkrompad för sin ålder,  utmärkta ben och tassar, rör sig glätt och effektivt, bra päls och färg, glatt och vänligt temperament


Världens bästa vovve :)        




 
 
Helene

Helene

19 mars 2011 19:03

Hej!
Vad arg jag är på mig själv för att jag missade att komma och titta!
Tiken som var med var nog Kingstons syster Wilja. Var det en blue Merle med svarta fläckar runt ögonen?
Hade så gärna velat vara med och se... Men det kommer väl fler tillfällen.
Kram

http://kingston.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

maria

19 mars 2011 20:59

FINA FINA Leo!!! :D <3 jag tyckte iaf att han var superdöt när han stojjade runt i ringen :D Busfrö!!

 
Ingen bild

anna

20 mars 2011 05:37

Grattis! Det gör väl inget att han var lite livlig :) hade varit mycket värre om han bitit domaren...

 
Ingen bild

Linda

20 mars 2011 09:02

hahaha jaa han ville ju visa sin busiga sida för domaren :P

 
Ingen bild

Ulrika

20 mars 2011 09:30

Va duktiga ni är! Bättre en glad o sprallig hund än en hund som inte vill vara där =) Kämpa vidare! Det var ju jättefin kritik!

 
Marita

Marita

27 mars 2011 22:11

Grattis! Duktiga och fina Leo!!! Jag ska också ställa ut Vilda i vår :) Kul!

http://www.angalyckan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av leos - 4 september 2012 09:00

Tillbaka efter ett år. Livet har märkliga vägar. Önskar att jag kunde ta tillbaka tiden och trolla. Men det går ju inte. Bara att försöka ta en dag i tagt och ta vara på det fina i livet som finns omkring än. Leo mår bra. Han är fantastisk, min lil...

Av leos - 29 april 2011 13:57


Idag fyller vår lille skrutt 1 år!! Tänk va fort tiden går. Han har dagen till ära fått grisöra och ett stort ben. Ikväll åker vi till landet. Ska bli mysigt. Ledsen att det var länge sen uppdatering. har varit lite mycket på sistone. Lägger upp me...

Av leos - 26 april 2011 08:35

           

Av leos - 1 april 2011 10:17

Igår var första träningen i rallylydnad. Vi var bara 6 deltagare så ska bli kul att man kan få mycket personlig feedback. Kursen började med grundläggande information om regler i rallylydnad. Det var verkligen som jag föreställt mig, lydnadsträning m...

Sol

Av leos - 30 mars 2011 13:42


Var ett tag sen jag skrev, har varit lite mycket. Imorgon ska vi på Rallylydnad, det ska bli spännande!!! Skriver mer då  Leos mamma Bimbo har fått 9 valpar, det väckte massa minnen från när Leo var valpis :) ...

Presentation


True Happiness

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards