Alla inlägg under februari 2011

Av leos - 28 februari 2011 13:25

   Den bästa sovplatsen :)

Av leos - 23 februari 2011 12:15

  

Av leos - 23 februari 2011 12:06

Hej alla,


Jag har åkt på influensan. Nästa gång jagär sjukt emot vaccinationer ska jag läsa det här och tänka över det två gånger extra... för det här är verkligen inte roligt alls. Har legat med 40 graders feber sen i lördags och det gör så sjukt ont i kroppen. Som att huden är gjord av nålar och varje gång man rör sig eller kommer åt något så sticks dom rakt in. Fin förklaring väl? :)


Leo har blivit husses hund sen i lördags. Första dagarna lämnade han inte min sida. Han sov på min mage, låg på mina fötter, låg bredvid mig och gnällde och la tassen på min arm. Men sen tror jag han gav upp. haha. Nu följer han Rickards alla steg. Dom håller sig borta så mycket som möjligt så Rickard ska slippe få det här. Men lillen kommer fortfarande och tittar till mig med jämna mellanrum.. men sen är det roligare att busa med husse :) Det hade jag nog också tyckt.


Inatt mitt i all feber drömde jag att Leo var gjord av diamanter Tror de var för att jag kollade på bilden nedan precis innan jag somnade, den med all snö. I drömmen var snön diamanter så det såg ut som han hade en mask av diamanter. haha. feber gör en konstig :)


  

Av leos - 17 februari 2011 20:15

Leos dagis är världens bästa! Dom är fantastiska. Känner mig så trygg när vi lämnar Leo där. Nu har dom fått egna krokar.. :)


(Bilden är tagen från www.ullashunddagis.se)  

Av leos - 17 februari 2011 10:17

Idag anmälde jag Leo till en utställning Maria hittat. Så den 19 Mars ska vi dit. Jag ska försöka låta bli att snubbla in i ringen denna gången... det blev ju inte så snyggt förra gången. :P

Blir spännande, Leo är ju stor nu jämfört med senaste gången vi var på utställning. 

Annars rullar dagarna på. Jag tror Leo har hamnat i någon form av spökålder. När det är mörkt ute och det dyker upp lite ovana saker så morrar han lite försiktigt. Låter rätt kul. Häromdagen morrade han på en brevbärarcykel som stod mitt i gatan. Det är inget "elakt" morr, utan mer "jag ser dig allt" morr.  Vi gick fram och till cykeln och efter det var det inga problem. :)


Nu ska jag och jobba!

Av leos - 15 februari 2011 10:31

Vi fick en plats :):)  Startar i mars och är 8 ggr på brukshundklubben precis där vi bor. Är många som anmäler sig där så inte alltid så lätt att få en plats. Så är jätte glad för det.

Ska bli spännande :)


Sol

Av leos - 12 februari 2011 11:22

Jag och Leo har varit ute och gått. Fick för mig att gå en genväg över ett stort fält. Bara det att det var en halvmeter snö efter de senaste dagarnas snöande. SJUKT JOBBIGT. Leo såg helt oberörd ut och skutta fram och tillbaka som en kanin. Jag var sjukt varm när vi kom fram. haha. Inte den bästa genvägen om man säger så... iallafall inte i snö :)


Nu ska jag iväg och jobba. På måndag ska vi anmäla oss till rallylydnad. Hoppas vi får en plats :) Skulle vara så kul :)


Åh stort Grattis till Leos bror Baileys som idag kom 2:a och fick HP på en utställning i Sollentuna!! :) Hade velat vara med men jobbar ju tyvärr.

Av leos - 11 februari 2011 11:50

men jag var tvungen :P


  

Presentation


True Happiness

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards