Alla inlägg under februari 2011

Av leos - 8 februari 2011 16:55

idag vart det nästan lite vår ute :) längtar så tills våren kommer. igår när jag hämtade leo var det ljust ut. kl 16. det var länge sen. vi tog en promenad hem från dagis, tar ca en timme och man går längs vattnet hela vägen. Min plan är att jag ska börja gå den när jag hämtar/lämnar men måste bli lite ljusare först. Är lite ödsligt så innan det är ljust avvaktar jag lite för jag är en mes. :P Men snart så!


jag har ju tänkt vi skulle gå en allmänlydnad II kurs nu, men jag blir mer och mer sugen på att gå rallylydnad istället. det verkar roligare. Tror Leo skulle gilla det. Får se hur det blir, väntar på att dom ska lägga upp kurserna. :)


  

Av leos - 5 februari 2011 14:30

Jag och Leo kom precis hem från en långpromenad. Vi var ute med min söta vän Emma och gick. Blev en riktig långpromis. Vi träffa en Border Collie som var ett år på vägen. Han hette Fabian. Fabian och Leo lekte massor. Dom hade exakt samma leksätt så det var roligt att se. Fabian påminnde lite om Baileys och bara det gör Leo glad :)

När vi kom hem hade Leo en ny färg på pälsen- BRUNGRÅ, så han fick ta ett bad. Nu ligger han och äter ben :)


      

Av leos - 1 februari 2011 16:23

Idag är jag ledig. Har pluggat och sovit. Sen var jag och Leo ute på en långpromis. Vi gick på en halkbana som är avstängt. Var helt livsfarligt. Vi gled omkring kan man säga.

:)


I veckan händer inte så mycket, jag går mest runt och väntar på våren känns det som. Kopplar allt till vår, en mini gräsplätt, ett fågelkvitter, solen. måste sluta med det. Kommer vara totalt deppig om några veckor. 


På torsdag ska vi träffa Maria och Baileys. Vi ska även passa på att anmäla brorsorna till några utställningar Maria hittat. Det ser vi fram emot! :)   

Leos svans är verkligen jätte luffsig så ser hans bakben ut som en hare när han springer.  Så sött! Ska försöka ladda upp en film men är inte så teknisk så vet inte riktigt hur jag ska få till det... 

Presentation


True Happiness

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards