Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Tandlossning

Av leos - 30 augusti 2010 18:22

Leo tappar alla sina tänder samtidigt. Det rasar tänder ur munnen på han och han går runt och småpiper. Vi antar att det är pga av tänderna. Han har tappat 5-6 tänder på 3 dagar.


Idag har Leo varit hos Micke och Molly halva dagen för jag hade lite ärenden att göra. Imorgon börjar jag skolan, så denna vecka blir Leo Rickards jobbassistent.  Vi ska träffa en eventuell hundvakt till helgen så håller tummarna att det går bra så Leo kan få en dagmatte de dagar det behövs :)


Mer bilder från Gotland kommer!


 
 
Helene

Helene

30 augusti 2010 20:38

Hej!
Kingston har tappat två av de små mellan huggtänderna i underkäken.
Har Leo tappat några huggtänder? Jag ser verkligen fram emot vuxentänderna =)

http://kingston.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av leos - 4 september 2012 09:00

Tillbaka efter ett år. Livet har märkliga vägar. Önskar att jag kunde ta tillbaka tiden och trolla. Men det går ju inte. Bara att försöka ta en dag i tagt och ta vara på det fina i livet som finns omkring än. Leo mår bra. Han är fantastisk, min lil...

Av leos - 29 april 2011 13:57


Idag fyller vår lille skrutt 1 år!! Tänk va fort tiden går. Han har dagen till ära fått grisöra och ett stort ben. Ikväll åker vi till landet. Ska bli mysigt. Ledsen att det var länge sen uppdatering. har varit lite mycket på sistone. Lägger upp me...

Av leos - 26 april 2011 08:35

           

Av leos - 1 april 2011 10:17

Igår var första träningen i rallylydnad. Vi var bara 6 deltagare så ska bli kul att man kan få mycket personlig feedback. Kursen började med grundläggande information om regler i rallylydnad. Det var verkligen som jag föreställt mig, lydnadsträning m...

Sol

Av leos - 30 mars 2011 13:42


Var ett tag sen jag skrev, har varit lite mycket. Imorgon ska vi på Rallylydnad, det ska bli spännande!!! Skriver mer då  Leos mamma Bimbo har fått 9 valpar, det väckte massa minnen från när Leo var valpis :) ...

Presentation


True Happiness

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards