Alla inlägg under november 2010

Av leos - 7 november 2010 14:37

Idag var jag, Rickard och Leo i Ursvik i flera timmar. Vi gömde Leos favorit leksak i skogen och busade runt. När vi sen tog en promenad i skogen träffade vi en liten aussie valp och hans husse. En jätte söt liten pälsboll :) Leo och Walle (som han hette) lekte gärnet. Det visade sig även att Walle kommer från samma kennel som Leos pappa. Liten värld ibland :) Vi bytte nummer så att vi kan träffas igen och så att dom kan följa med när vi har aussieträff!

Av leos - 7 november 2010 09:31

Igår var vi med Maria och Baileys och testade på att spåra. Jag har aldrig gjort det förut så det var jätte kul att få vara med ett gäng som är duktiga. Vi la ut några korta spår till Leo och Baileys. Det gick bra. Dom hittade dom direkt, Leo tappade bort spåret några gånger men han hittade tillbaka till det varje gång. Vi satte även köttbullar och korv på träden så det fick spåra runt ett träd, och sen en bit uppför trädet. Detta tyckte Leo var väldigt kul, han tror numera att det är köttbullar på ALLA träd :)

Kul att testa på, plus en jätte mysig eftermiddag i skogen. Kallt var det! Men soligt!

Lek

Av leos - 2 november 2010 10:29

      

Dessa bilder kommer från landet, vi var där för några veckor sen. Är så mysigt där, hoppas vi kan åka dit snart igen. Rickard kommer nog åka med Leo i helgen, jag jobbar och har pluggträff så kan inte följa med. Jag har dock sagt upp mig från mitt ena jobb nu, så framöver blir det inga mer helger. LÄNGTAR!!

Presentation


True Happiness

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards