Alla inlägg den 6 september 2010

Av leos - 6 september 2010 20:28

Det har varit full fart hela helgen. Jag har jobbat och pluggat. Det gäller att ta vara på tiden :) I Lördags hade även min mamma (världens bästa mamma) och hennes kille världens bästa Micke ordnat ett överassknings 25 års fest för mig. Jag trodde jag och Rickard skulle gå ut och äta middag, så vi åkte till mamma och skulle lämna Leo som hon lovat och passa. Mamma bad mig följa med henne för att hon skulle visa en sak som Molly gjort. Jag följde glatt med, först så gick vi ner i garaget, där stod en bil!!!!!!!! Till MIG!!!! En Corolla från 2001. UNDERBAR!! Jätte fin! Jag började grina och skaka och stamma, ja allt på en gång. Efter många kramar och glädjetårar så gick vi upp igen för att möta upp Rickard. Då säger hon att vi ska gå in i en annan del av huset och när jag går in där så står det ca 30 av min närmsta vänner & familj!! Jag var i total chock. Tårarna återvände och jag blev så otroligt glad. Jag har aldig blivit så glad någonsin, så rörd och glad och tacksam för att jag har  så underbara och fantastiska vänner och familj. Mitt bland alla var även lille Leo som sprang runt hela kvällen och gosade och lekte med alla. Han hitta även en blåbärspaj som ställts undan. haha. Världens bästa kväll, Min bästa dag någonsin!!  Är grymt imponerad att ingen avslöjat sig, speciellt Älsklingen som jag tjatat på hela veckan om vilken restaurang vi skulle till :P

Presentation


True Happiness

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards